مرکز پخش عصا و تجهیزات توانبخشی پالارپا

مرکز پخش و خرید عصا و تجهیزات توانبخشی پالارپا (مشهد اکتیو)

Palarpa Cane And Rehabilitation Equipment (mashhad active)


English Arabic
دانستنی های عصا
۱۹۳۵

دانستنی های عصا

عصا برای بهبود تعادل و افزایش فعالیت و استقلال فرد سالمند به کار می رود، اما بیشتر آنان شیوه درست استفاده از آن را نمی دانند.

۵ نکته هنگام استفاده از عصا
۱۸۰۴

۵ نکته هنگام استفاده از عصا

عصاها، انواع مختلفی دارند که بر حسب شدت و نوع بیماری کاربرد دارند. عصای معمولی که به آن عصای C (حرف انگلیسی) هم می گویند، یکی از کاربردی ترین این وسایل است، اما دیده می شود که بسیاری از افراد آن را به طرز صحیح به کار نمی برند.

واکر و انواع آن
۱۹۰۱

واکر و انواع آن

واکرها برای افرادی مناسب هستند که ضعف اندام تحتانی یا تعادل ضعیف دارند. این وسایل سطح اتکا را افزایش می دهند و باعث می شوند بیمار وزن خود را بهتر تحمل کند، اما واکرها باعث ایجاد وضعیت نامناسب در پشت می شود و امکان چرخش بازو کاهش می یابد.

چگونه از واکر درست استفاده کنیم؟
۲۵۹۰

چگونه از واکر درست استفاده کنیم؟

واکر یکی از وسایل مهم برای کمک به راه رفتن است. در بیمارانی که قدرت عضلات اندام تحتانی آنها کاهش پیدا کرده، دامنه حرکتی مفصل ران یا زانو یا مچ پای آنها کم شده، درد و یا ناپایداری مفصلی دارند یا اختلال در تعادل دارند، واکر می‌تواند کمک کننده باشد.

استفاده درست و اصولی از عصای زیر بغل
۱۶۶۷

استفاده درست و اصولی از عصای زیر بغل

پیش از اینکه با عصای زیر بغل به راه بیفتید اول باید بدانید چطوری با آن ایستاده و تعادل خود را نگه دارید . کلید راه رفتن صحیح با عصای زیر بغل حفظ تعادل است. در حین راه رفتن باید سر را مستقیم به بالا بگیرید، شانه ها را به عقب و لگن را به جلو بدهید. در حین راه رفتن با عصا به جلو نگاه کنید نه به پایین.

آنچه سالمندان باید درباره عصای خود بدانند
۱۵۹۷

آنچه سالمندان باید درباره عصای خود بدانند

موضوع زمین خوردن سالمندان و آسیب های ناشی از آن بسیار اهمیت دارد از این رو بررسی عوامل موثر و راهکارهای کاهش آسیب ها بسیار مهم است. آمار نشان داده حدود ده درصد از افراد بالای شصت و پنج سال از عصا و نزدیک پنج درصد هم از واکر استفاده می کنند.

چطور با عصا راه برویم؟
۱۹۸۲

چطور با عصا راه برویم؟

وقتی که برای راه رفتن به کمی کمک نیازمندیم عصا میتواند یک انتخاب خوب باشد. عصا سبک است، به آسانی حمل میشود و استفاده از آن آسان است. عصا میتواند فشار وزن را تا حدودی از روی اندام تحتانی آسیب دیده یا ضعیف شده بردارد.